Carmen ThermoCeramic Ion

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Carmen ThermoCeramic Ion op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Daisy 10-07-2017

Goed werkende stijltang

Beste heer/mevrouw.

Ik was super blij met deze stijltang van carmen. Ik heb hem 3 jaar geleden gekocht en heb er veel plezier van gehad. Helaas heeft hij het van de week begeven. (Heb hem wel eens laten vallen dus mijn eigen schuld) ik ben er zo blij mee dat ik graag weer precies dezelfde wil maar ik zie hem niet vaak meer ergens liggen.

Hij is gauw op temperatuur en mijn lange haren worden er heel mooi stijl van. Zeker een aanrader. + ik heb er nooit last van dat ik tijdens het stijlen op knopjes druk. Zal wel aan mij liggen maar nogmaals echt een aanrader

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Mooi stijl haar

Theunissen01 24-06-2015
Geschreven voor: Carmen ThermoCeramic Ion

Ik heb deze stijltang besteld vanwege de relatief goede recensies over prijs/kwaliteit. Helaas moet ik constateren dat mijn ruim 10 jaar oude (en toen ook goedkope) stijltang een stuk beter is.

Ik heb makkelijk, dik en glanzend haar, maar het werd een beetje dof met het gebruik van deze stijltang. Ook zijn de platen na één keer proberen verkleurd van de hitte en het stijlen. Ook ik rook een lichte brandlucht.
Ik breng de stijltang terug en kijk verder voor een andere.

iris4065 27-06-2014

ThermoCeramic Ion,
een handige stijltang die snel warm wordt!
Dankzij de ionen wordt mijn haar mooi stijl, glanzend en is het niet meer statisch.

Ik zeg een top stijltang!

ingridbr68 20-05-2014
Geschreven voor: Carmen ThermoCeramic Ion

In februari gekocht voor mijn dochter. Zij gebruikte steeds mijn stijltang (Babyliss ST95E). Na een paar keer gebruik teruggestuurd naar de winkel, er ontstond steeds een vieze brandlucht....slaapkamer stonk naar brandlucht en erger voor een puber: het haar stonk ook vreselijk naar een brandlucht. Een nieuwe gekregen en zelfde probleem. Stijltang gaat nu wederom terug en ik wil geen zelfde meer terug. Ik koop wel de babyliss ST95E voor haar, dubbel zo duur maar een geweldig apparaat en rookvrij haar!

Officiele reactie van Carmen 22-05-2014

Geachte mevrouw Ingrid,

We vinden het erg vervelend vinden dat uw dochter deze klacht heeft ondervonden en zelfs 2 maal. Wij willen er alles aan doen om de oorzaak van deze klacht te achterhalen, daarvoor hebben wij de desbetreffende stijltang nodig. Wij zullen in ieder geval de klacht doorgeven en de oorzaak proberen te achterhalen. kunt u contact opnemen voor de retourzending van het apparaat (gratis uiteraard).(info@glendimplex.nl) U kunt altijd contact kan opnemen met onze klantenservice over klachten in de toekomst.http://www.carmen.nl/index.php/over-carmen/contact-service

Met vriendelijke groeten, Carmen

Jenniferkarina 26-03-2013
Geschreven voor: Carmen ThermoCeramic Ion

Ok, laat ik positief beginnen. Als je niks beters gewend bent is dit geen slechte stijltang. Ik had hiervoor echter een CHI- tang. En dat forse prijsverschil merk je. Deze tang wordt erg heet , ook om beet te houden en je haar blijft tussen de keramische platen hangen, wat af en toe best pijn doet. Verder duurt t te lang voor ie opgewarmd is. Daarnaast druk je onder het stijlen per ongeluk vaak op het temperatuurknopje

De Ion tech is een voordeel, net als t feit dat de temperatuur regelbaar is. Verder stijlt ie je haar uiteindelijk wel goed. Al met al investeer ik liever in een betere tang. Maar voor wie niet al teveel wil uitgeven, is het een optie.

baroch 23-02-2013
Geschreven voor: Carmen ThermoCeramic Ion

dit is een prima stijltang ALS HIJ HET DOET.
na een paar weken gebruik valt hij steeds uit. terug naar de winkel... ook al had ik geen bonnejte meer toch van Kruitvat (complimenten!) een nieuwe gekregen. binnen een paar weken hetzelfde. nu ga ik niet meer terug en koop ik een nieuwe van een ander merk. hiervoor een Remington gehad daar nooit problemen mee gehad

enige nadeel als hij het doet is dat hij niet automatisch uitschakelt als je hem niet gebruikt

Officiele reactie van Carmen 25-02-2013

Beste Baroch,
Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met een straightener van Carmen. Bij ons is deze klacht helemaal niet bekend. Wij zouden graag met je in contact komen om een en ander uit te zoeken en met je op te lossen. Zou je je gegevens kunnen e-mailen naar marketing@carmen.nl ? Alvast bedankt. Carmen

miekep 08-01-2013
Geschreven voor: Carmen ThermoCeramic Ion

jammer dat de temperatuurschakelaar zo zit dat je handen ongewild de temperatuur verhogen. Met halflang haar kun je geen krullen maken.

Officiele reactie van Carmen 10-01-2013

Beste Mieke,
Het aanraken van de temperatuurschakelaar is een veelgehoorde opmerking voor dit product. Bij nieuwe modellen houden we hier nu ook rekening mee. Wat je kunt doen, is de stijltang omdraaien, zodat je hier minder last van hebt.
Om krullen te maken, adviseren wij het gebruik van een andere stijltang van carmen: de Straight & Twist (CR6190)kijk op www.carmen.nl voor meer informatie.

Roya 09-08-2011
Geschreven voor: Carmen ThermoCeramic Ion

Deze straightner van Carmen stijlt het (lange) haar heel snel (binnen 20 minuten), daarnaast is het ook nog eens binnen ongeveer 10 seconden opgewarmd. Verder doet ionische werking op de stijltang niet veel voor mij en mis ik een hittebestendig tasje erbij, waar de stijltang in zou kunnen.

Zarina19 20-12-2010

Goede stijltang!
Vervult goed zijn functie.
Heb van mezelf droog, krullend haar, en hij maakt het mooi glad ( mede dankzij de ION functie ). Als iemand met mijn haar al mooi stijl haar kan krijgen, dan zullen de resultaten nog verbluffender zijn voor iemand met dik haar. Een aanrader, deze stijltang.